.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش اداره کل تامین اجتماعی مازندران به خبر منتشر شده در شمال نیوز
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان « شهرداری ساری مصادره املاک توسط تأمین اجتماعی را تایید کرد » در پایگاه خبری شمال نیوز ، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران جوابیه ای صادر کرد.
واکنش  اداره کل تامین اجتماعی مازندران به خبر منتشر شده در شمال نیوز

شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان « شهرداری ساری مصادره املاک توسط تأمین اجتماعی را تایید کرد » در پایگاه خبری شمال  نیوز ، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران جوابیه ای صادر کرد.

 

به گزارش شمال نیوز، متن پاسخ بشرح ذیل می باشد.

 

مدیر مسئول محترم سایت وزین شمال نیوز 

با سلام 

احتراما-در پی درج مطلب ((شهرداری ساری مصادره املاک توسط تأمین اجتماعی را تایید کرد))دران سایت ، خواهشمنداست براساس قانون مطبوعات نسبت به درج پاسخ زیر جهت تنویر افکار عمومی اقدام نمائید.

 

محمودی ،مدیرکل تامین اجتماعی استان در پاسخ به اظهارات خلاف واقع معاون محترم توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری در خصوص بازداشت، مزایده و عدم پیگیری مطالبات معوقه و ... اظهار داشت:

 

اگر آقای علیزاده بعد از انتقال و انتصاب یک مروری بر پرونده داشت قطعا این چنین اظهارنظری نمی کرد.

 

معروض می دارد بدهی شهرداری مربوط به دوره 93 لغایت 99 می باشد. دلیلش آن است که شهرداری ساری نه تنها حق بیمه سهم کارفرما (23%) را واریز نکرد بلکه 7% سهم بیمه شده را هم از حقوق کارگران کسر ولیکن به سازمان پرداخت نکرده و از طرفی حق بیمه بالغ بر 1000 نفر از پیمانکاران را کسر و آن را هم واریز ننموده اند. هدف از این کار ایجاد بدهی کاذب بابت پروانه سه دستگاه ساختمان اداری سازمان با قدمت 30 تا 50 ساله بوده تا بتوانند به  نوعی با فرار رو به جلو سازمان را بدهکار و دیون خود را تهاتر نمایند که با اعتراض سازمان مواجه شده است. در این راستا بدوا پرونده به مدت یکسال توسط استانداری طی جلسات متعدد و مشترک بررسی و در نهایت نتیجه ای حاصل نشد و تصمیم نامه توسط آقای مهندس اسلامی استاندار محترم وقت مبنی بر پیگیری موضوع از طریق دستگاه های ذیصلاح صادر و ابلاغ گردید؛ که به محض وصول آن با شکایت در مراجع قضائی منجر به صدور آراء گردید که 100 میلیارد تومان به چند میلیون تومان تقلیل یافت. پس یکی از دلایل عدم وصول مطالبات توسط سازمان در سنوات گذشته مانع تراشی و دست اندازی بوده که عمدا خود شهرداری ایجاد کرده بود. مسئله بعدی که آقای معاون شهردار اشاره داشتند چرا در طول این 10 سال پیگیری نشده است، در مقدمه عرض کردم ایشان بی اطلاع هستند. آن زمانی که حساب شهرداری به دفعات توسط سازمان مسدود میشد، مقامات و مراجع ارشد استان، شورای گفتگوی استان، شورای تامین استان و... حسب تشخیص و اقتضای زمان ورود نموده و مانع اقدامات اجرایی ماده 50 قانون تامین اجتماعی می شدند آقای علیزاده و امثال آن کجا بودند؟! که امروز اینگونه اظهار نظر می فرمایند!!!

 

زمانی که بر حسب تصمیمات مقامات ارشد استان مبنی بر اینکه شهرداری قادر نیست دیون خود را پرداخت نماید، موظف است املاک و مستغلات مازاد خود را در اختیار سازمان قرار دهد تا ارزش گذاری شده و با بدهی تهاتر گردد، چرا مسئولین شهرداری همکاری نکرده اند و اعلام داشتند که شهرداری هیچ ملکی ندارد؟

 

حال که سازمان در راستای صیانت از حق الناس و حقوق کارگران بالغ بر 100 فقره از املاک و مستغلات شهرداری را شناسایی و بازداشت کرده؛ مسئولین شهرداری ادعای مالکیت نموده و پارک صفرآباد را بهانه قرار داده تا بار دیگر بتوانند از مسئولیت شرعی و قانونی خود که پرداخت حق بیمه کارگران عزیز می باشد شانه خالی کنند ضمن اینکه مغازه های مربوط به پاساژ ترکمن واقع در خیابان آرش توسط خود شهرداری معرفی و پیشنهاد مزایده داده اند. چگونه امروز در فضای مجازی کتمان نموده و  خود را مبرا دانسته اند؟؟؟

 

علیهذا سازمان بزرگ تامین اجتماعی برای انجام تعهدات و خدمات به 2 میلیون نفر از جمعیت استان مکلف و موظف است برابر قانون و مقررات نسبت به وصول مطالبات معوقه خود که بالغ بر 1000 میلیارد تومان که بخشی از آن سهم شهرداری ساری بوده اقدام نماید. متاسفانه یک سوم از مطالبات معوقه استان مربوط به شهرداری ساری می باشد که تا کنون در خصوص پرداخت آن اقدام مثبتی صورت نگرفته ولیکن بابت پرداخت حق بیمه های جاری توسط جناب طالبی شهردار محترم قدردانی و انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی معوقه را کارسازی نمایند.

                                                                                  

                                                                   روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.